The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

För att jag kan...

Av jagvilljagvill - 2 december 2011 01:45

Liten flicka i förstora skor säger "jag ska nog lyckas!"


Mina löpardojor har blivit förstora, men jag lyckas springa, 

försöker springa iväg från livet men det sitter fast som

en skugga. Jag springer och springer och springer. 

Vem är det jag staffar? 

Är det jag som straffar mig, är det du som straffar mig? 


Jag förstår inte, inte helt, mycket är suddigt.


Jag stänger av, vill inte komma ihåg. Stänger av alla sinnen och låter minnet försvinna. 

Syns inte,   finns inte

Hörs inte,   finns inte

Känns inte, finns inte


Jag minns inte vad jag stoppade i mig, å det var två timmar sedan,men in ska det inte vilket falla som hellst.

Hej 7-eleven kl 01.00 och varsågod en 59 spänn fattigare kund bärandes på 3 varor. Hem å sen spy. Vad håller hon på med?!? En löprunda senare och ångesten har inte lättat....


Fattar inte vad jag håller på med, det gick ju.  Ifs vet jag varför, kommer aldrig vara bekväm men det här jag bär på, fett, fett fett. Det är ingen svårt egentligen, jag tycker inte det, jag vet hur jag ska göra. Därför blir det ett straff från mig själv, av en eller flera anledningar, till mig själv. ÄT! ÄT då! Se nu, du misslyckades! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Ovido - Quiz & Flashcards