The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 7 april 2019

Än finns det hopp?

Av jagvilljagvill - 7 april 2019 19:02

Jag är fortsatt tyst. Tystnaden har pågått igen sedanklcokan 16:00.


Jag gett upp, ambivalenten har avtagit. Jag får tyna bort, har ju en del att ta ifrån så det lär ju ta sin tid. Då vänjer de sig och ingen känner sig träffad att det skulle vara deras fel. Det är det det inte.


Funderat på att skriva en lista om hur det ska bli sen. Hörde på ett program på P3 härom veckan. De pratade med någon som hade en podcast om döden. Hon som hade den berättade om hur det är för folk efter och vad som är bra att förbereda. Jag funderar, vet inte riktigt om jag vågar. Har ju lite tid på mig.


Idag har jag spenderat mer än 85% av dagen hemma, i min säng med datorn. Jag undrar hur länge det skulle dröja innan någon skulle börja undra om jag skulle göra något?! Några dagar åtminstånde.


 

Messade KP imorse, då när jag hade lite hopp. Hon sa att hon skulle höra av sig under dagen. Hon hade somnat till och nu är hon för trött för att prata. Hon måste inte och det är inte hennes fel. Det är jag som har för höga förväntningar. Jag blir ju bara besviken, som nu.



C frågade vad jag gjorde när jag skickade sms om en grej. Jag har inte svarat och hon har onte frågat igen. Jag tror bryr sig men fast jag vet inte hur och hur mycket egentligen och hur mycket jag tror på det. Hon vill hjälpa men hon vet inte vad hon kan göra.  Hon är INTE min biologiska mamma. Helst vill jag bara att hon ska hålla om mig, även om det gör ont. Hon ska inte få veta, hon behöver inte det i sitt liv.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards