The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Klippkort

Av jagvilljagvill - 17 februari 2012 15:39




"Jag skalas av som en blomma. Som att älska, älskar inte. Jag för en kamp som inte

är min, en vision som jag inte tror på. Ett blad i taget skalas bort, det

blir mindre likt blommans ursprung, ursprunget har ingen betydelse. Nya

folk ser mig men inte för den jag var eller egentligen önskar att jag var

utan den jag blivit. Jag kan inte gå bakåt. Gjort är gjort och det går inte

att få ogjort. Det spelar ingen roll hur många blad som försvinner, det

gör ingen skillnad längre. "


Mitt frikort gick ut för en vecka sedan, snart har jag nytt. Har klippkort på akuten, är stammis.

"Hej tanten i luckan! nu är jag här, igen.." Den här veckan har jag varit där 2 gånger. Jag kunde inte hålla mig och sen blev jag sur på E som inte svarade. 


 "Vad fick dig att göra det? Vad gjorde att du fick ångest och göra så här?"

Vem sa att jag hade ångest? Jag ville göra det. Hade inte velat göra det hade jag inte gjort det. Jag hade inte ångest, ingen tvingade mig, borde inte kanske gjorde det men jag gjorde det av egen fri vilja. Sen kan jag tycka att det är jobbigt när folk frågar, men det är en annan sak...


Sitter på café, kan inte gå hem. Går jag hem så kommer jag få åka hemifrån i alla fall. Bättre att sitt här. Kom hit för en timme sen och ser en som jag känner igen. Det är läkaren från igår, surrealistiskt nästan. ^^

Fick lite hjärtklappning, fick det för att jag inte visste hur jag skulle göra i fall hon skulle se mig. Vill inte att hon ska se mig, varför vet jag inte. 


 


Måndag, jag kommer inte träffa E, jag kommer vara någon annanstans. Jag är trött på det här. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards