The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 1 december 2011

Av jagvilljagvill - 1 december 2011 21:01


Satt en stor del av går kvällen med datorn uppställt men

kom inte till att skriva något. Är så tom, tömd på engergi,

slut i huvudet... På dagen, gick det bra med fastan.

På kvällen käkade jag mer än vad jag fick. Visserligen kött

men kunde inte hjälpa att få dåligt samvete. 


Var hos sjukgymnasten idag med axeln, kom försent. Kunde inte åka hem efter det, skulle inte kunnat komma ut ur lägenheten till jobbet. Hade gärnat skippat jobbet och gått hem för att lägga mig undet täcket och gömma mig, funkar tydligen inte så.. Satte mig på cafe istället, kände mig yr och var tvungen att köpa något att äta. Fick betala för buffe, det fanns ett jättestort salladsbord. Fanns igen energi till att hålla diciplinen uppe och det blev några bitar kyckling :( Usch, bara ångest! Kan väl ursäkta mig att det är förvaning 

inför morgondagen. 

Av jagvilljagvill - 1 december 2011 18:15



Såg julkalenderna idag, det var mysigt att titta på. Tände också mitt kalenderljus och drack grönt julte. Värsta stämmningen. Är så sentimental av mig så det är väl ett måste. 


Imorgon ska jag iväg på julkväll. Innebär julbak, julinspererad middag och glögg. Woho, precis vad jag behöver?!

:O

Ovido - Quiz & Flashcards