The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg under september 2011

Av jagvilljagvill - 30 september 2011 23:28

Don't whant to...


.....____.

Jag vill inte, jag vill inte tävla

imorgon. Jag har ingen

lust. Kommer ju ändå

gå dit, jag brukar inte vara den

som är den, som hoppar av.


Idag har jag gråtit, gråtit massor

och flera gånger. För världen är inte

såna här grejer stora men för mig föll

hela min värld. Ingen verkade bry sig heller

för den delen. Alla såg men alla låssades

inte om. Så jävla värt, NOT.

Kommer gå dit i morgon, göra min grej och sen

vara bitter.

Här kommer jag! Här kommer Bitterfittan!




Käkat middag, mixtallrik med falafel och

kebab. Bra uppladdning? !

Va svårt att få i sig det i början men sen

gick det lättare, vet inte

om jag ska vara nöjd eller inte?! :/ I morgon ska

vi äta frukost tillsammans innan och sen på kvällen kanske

några ska ut, jag tror inte jag har lust stt följa med. 


God natt...

Av jagvilljagvill - 30 september 2011 17:43

Fan, senaste veckan har varit konstig. Konstig på många sätt. Kan bara inte beskriva hur..


Somnade sent i natt, halv 3 någongång. Imorse va jag ock tränade. Körde en halvtimmes pass med kondition och kombinerad balans och styrka. Till frukost tog jag en energidryck, light, och inget mer. Var trött och inget hemma verkade vettigt nog att äta. Under intervallerna var jag helt slut, stod flera minuter och flämtade. Det är nackdelen med att inte få i sig mer, man orkar mindre vissa stunder. 


Sen gick det såklart åt pipan. Blev ifs glad när jag testade ett par st 170 byxor och de var förstora ^^ =D Även fötterna har på något sätt krympt. Har på vissa skor stl 36, bra/dåligt? Jag vet inte. 

  Efter att ha drällt runt i stan från 11-3, på jackt efter passande skor och en outfit till morgondagens middag (dresscode: kostym), åkte jag vägen förbi affären. Kakor och bubbelvatten. Hetss ät, hets ät, het ät.... BLir galen. Kan jag bara inte sluta stoppa saker i munnen?!


Sen kom en kompis förbi, hon hade så klart med sig chips, så åt lite av det, nu sitter och jag trycker ner ännu mer. Vill ju inte spy!


Imorgon ska bli en bra dag!!!  

Av jagvilljagvill - 30 september 2011 01:08

Av jagvilljagvill - 29 september 2011 22:40

Finns en del saker som jag skulle berätta men som jag inte har 

tagit tag och skrivit om.


Tänkte alla fall nu skriva en offentlig att göra lista.


Berätta om min nu inköpta matvåg! :D

Berätta om min underbara app: ShapeUp

Lite mindre klagande lite mer berättande!


To do!



Av jagvilljagvill - 29 september 2011 21:50

Jag är tjock....


Fick ångest över att jag hade ätit. Sprang till Affären för att fylla på magen så att jag lättare kan få ur mig allt. Tjockis tjockis tjockis....

Av jagvilljagvill - 29 september 2011 12:34

Usch, jag hade gärna somat om, om jag hade kunnat. Skulle iväg till min sjukgymnast i morse. Har problem med min arm. Som att jag är defekt nog..


Jobbar/pluggar hela tiden den senaste veckan. Blir alldeles slut. Det är bra, för då hinner jag inte äta. På två dagar har jag ätit max 1000 kcal. 


Idag blev det 180gram sallad, bestående av sallad, 6 räkor, 6 kräftor, 2 tsk keso, lite advokado och 4 mozzarella bollar. 

Av jagvilljagvill - 28 september 2011 23:07



Trött


Trött på myndigheter, mina stödpersoner, öppen psyk, soc, Försäkringskassan,           ansvarige för stödpersonerna mfl....


Trött, behöver sova, kommer inte klara skolan- blir nog utslängd, Maten

                        går dåligt- för många kalorier  



Behöver gråta men kroppen orkar inte 




Av jagvilljagvill - 24 september 2011 22:00



      Ögonen på mig  


Hatar att äta när andra titta på. Å visst är det alltid någon som ska ha åsikter, "bantar du eller?" eller "Vad är det för fel, käka då"

  Sen ska folk kommentera att jag ser smal ut, antyda något om någon ÄS. Vissa människor är lite mindre och smalare andra inte. Jag har inte bett om åsikter och framför allt, inte bakom min rygg. Sånna där riktlösa kommentarer som egentligen är hintade till mig, men inte säga rakt i mitt face...


Jag vill inte sitta med alla andra å äta. Min mat är min grej, det skadar ingen annan.

Låt mig va!





Ovido - Quiz & Flashcards