The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Dåligt start

Av jagvilljagvill - 30 september 2011 17:43

Fan, senaste veckan har varit konstig. Konstig på många sätt. Kan bara inte beskriva hur..


Somnade sent i natt, halv 3 någongång. Imorse va jag ock tränade. Körde en halvtimmes pass med kondition och kombinerad balans och styrka. Till frukost tog jag en energidryck, light, och inget mer. Var trött och inget hemma verkade vettigt nog att äta. Under intervallerna var jag helt slut, stod flera minuter och flämtade. Det är nackdelen med att inte få i sig mer, man orkar mindre vissa stunder. 


Sen gick det såklart åt pipan. Blev ifs glad när jag testade ett par st 170 byxor och de var förstora ^^ =D Även fötterna har på något sätt krympt. Har på vissa skor stl 36, bra/dåligt? Jag vet inte. 

  Efter att ha drällt runt i stan från 11-3, på jackt efter passande skor och en outfit till morgondagens middag (dresscode: kostym), åkte jag vägen förbi affären. Kakor och bubbelvatten. Hetss ät, hets ät, het ät.... BLir galen. Kan jag bara inte sluta stoppa saker i munnen?!


Sen kom en kompis förbi, hon hade så klart med sig chips, så åt lite av det, nu sitter och jag trycker ner ännu mer. Vill ju inte spy!


Imorgon ska bli en bra dag!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Ovido - Quiz & Flashcards