The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 17 september 2011

Av jagvilljagvill - 17 september 2011 19:30



Det här går inte riktigt som jag vill....


Women with anorexia or bulimia tend to sketch their body features differently, researchers say.


Igår kom jag hem. Har varit borta med några tjejkompisar på en weekend sen i torsdags. Är inte jättetjata med dem. En av dem hängde jag med vlfigt mycker förut, det var hon, jag och en till. Men nu träffas vi bara i större sociala sammanshang. 

   Resan har varit bestämd ett tag, men förra helgen tappade jag verkligen suget, jag hade ingen lust alls att åka. Kom till hotellet, var fort inte sugen, förräns på lördagen. Då tränade jag i 3-4 timmar totalt. 

Det var fint väder, utom på lördag och söndag FM.


När vi träffade i torsdags för att åka iväg hade jag inte ärit någon frukost och  ingen lunch, känndes okej. När vi kom fram till hotellet bestämdes det att det var matdags, alla var utsvultna. Alla utom jag....

 De blev en resturang med buffé. Jag åt...2 tallrikar. 

Ovido - Quiz & Flashcards