The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 9 april 2019

Ett vilset solsken dansar på min kind

Av jagvilljagvill - 9 april 2019 21:49

Låten går om och om i mitt huvud. Helt sjuk hur den har satt sig på bara någon timme. Spellistan består av enbart den och den gått i repat i 3 timmar. På vägen hem, jag ville bara ställa mig på stationen, sjunga och dansa till den. Kanalisera allt skit ut med högsång och dans. Det är i lurarna och jag vill inte stänga av. Vad händer då? Önskade att jag inte hade behövt stiga av. Sitta på sätet och bara åka runt runt. Dock tar ju bussturen någon gång slut.


Jag drömmer mig bort, bort mot en slags sommarfest, kanske en festival. Det är dag och ut högtalarna kommer låten. Jag känner mig fri och faktiskt lycklig. Verkligen kom ikapp då det stiger på en scoop med gymnasietjejer, ett gäng. De ska på festen i sommar, inte jag. De har det jag inte har. Men jag har låten, en stund till har jag våren.


Jag har berättat för M ikväll, hon är nu den enda som vet. Eller O och J vet också eftersom hon behövde dela det med någon. Jag fattar grejen. De kan inte göra något ändå. Känns dock lite falskt, jag är ju inte där än. för jag har fuskat, idag och igår. Jag trodde jag skulle träna idag, det gjorde jag inte.   Önskar att de var mina vänner. Inte mina "låtsasvänner” som jag träffar i professionellt sammanhang. De är ju rätt schysst och jag tror dem om det är så att de tycker att det är nice att jag hänger där.


Woman Looking at Sunset 


Skola idag, usch, känns som jag bara sitter av tiden för att få vara legitimt ledig på onsdag. Läraren är bra och jag valde ju utbildningsplats på grund av denna kurs. men jag sitter mest och intettittar på datorn. Idag gick det upp till en ny nivå efter lunchen. Jag var inte direkt närvarande, jag räckte upp handen och var aktiv bara för att visa att jag är med i att hon står och lär ut.


Idag blev det misosoppa och 100 gram naturgodis. När jag kom hem fuskade jag, sen blev det mer för att får till att inte behålla det. Hatar tanken på att något är kvar.


 K och jag skulle kanske sets igår. Vi skulle hörts men det blev inte av. Kanske sets idag men jag har inte fått något svar. C har inte heller hört av sig. När dem inte hör av sig så tror jag att de inte bryr sig så mycket som de säger. Det betyder mer för mig än vad det gör för dem.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards