The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 7 september 2011

Av jagvilljagvill - 7 september 2011 13:45

HAr tänkt på den här bloggen men inte orkat gå inte, är väl lite för räd för att misslyckas att jag inte ens ville försöka..




Har inte haft en helg ledig på väldigt länge nu..

...å inte på någon mer vecka fram över..

Varit utmlands, varit runt om i Sverige. ska utomlands igen etc..



Min pojkvän, eller vad vi nu är, är lite halvt besviken, jag har aldrig tid. 

Han jobbar på vardagara och jag är borta å helgerna. Fast för min del är det nog skönt, jag vet inte vad jag känner för honom. JAg vet inte om jag tänker på honom pga att jag vill söka en trygghet eller om jag gillar honom. Jag tror inte jag kan veta.

   Är det så att det är tryggheten jag söker så är det fel. Han vet ingenting om mig, inget. Han vet inte ens om att jag egentligen inte ligga med honom, varför jag inte vill. 



*flickr.com

Ovido - Quiz & Flashcards