The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 20 september 2011

Av jagvilljagvill - 20 september 2011 20:45



Jävla skitdag......



Mycket av dagen kommer jag  knappt ihåg, antagligen för att det inte har hänt tillräckligt skillda saker och sen för att jag förtränger. Fick dåliga besked idag också. Jävla pissdag har det varit! 


Klarade mig fram tills halv tre utan mat, sen var jag så jäkla trött att jag fick ta till kaffe. Pulver kaffe med torrmjölk i. Visserligen inte så mycket kacl men tillräckligt för att det ska kännas. Sen åt jag lite popcorn, fick inte upp allt :U

Åt frukt och 2 skivor skinka på ett möte. Sen råkade jag åka förbi mataffären. Köpte godis, bubbelvatten och sockriga bars. Usch, vågade inte läsa innehålls förpackningen (ska ju ändå inte behålla det..) Fan, fick inte upp så mycket, mest galla :/ Fail

Nu ligger jag här med en svullen mage. Vet inte om det är pga av det jag inte fick upp, bubbelvattnet eller att den vill ha mat. Jag bryr mig nu inte om det sista om det skulle vara så.


Ciggen är slut, snusen är slut

och jag vill bara dränka mig själv.... 

  



Idag var min stöd person här. Helt okej, trevlig men inte så konstruktiv. Händer liksom inget. Vi sitter mest och snackar. Idag satt jag under tecket i min säng när hon var här. Jag frös så mycket. Hon frågade om det kunde vara för att jag hade ätit dåligt, då sa jag " vet inte" , ville inte svara. Sen drog hon en utläggning hur vältränad jag så ut att vara att det inte kunde vara det, att det kunde vara för att jag har legat i sängen hela dan.  hon nämnde även att är man så vältränad som jag så ser man också mycket friskare ut. Hmm visst, låter bra, legat under mitt varma duntäcke, därför frös jag. Mörka ringar runt ögonen är bara i brist på sömn, sover 6-12 timmar per dygn....

HÄNDER JU FÖR FAN INGET!




Ovido - Quiz & Flashcards