The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 9 december 2011

Av jagvilljagvill - 9 december 2011 00:52


Grattis på min namnsdag


Av jagvilljagvill - 9 december 2011 00:28


Det är inte ens halvvägs in i december och jag har redan hamnat, 3 gånger, på "julfika". Idag räknade jag det till nummer 3. Otrolig! Ögonen på mig och jag tvingade i mig två clementiner, en halv kaka (gömde och slängde resten) och en del vatten.

           På söndag är det dags igen  




Skyndade mig hem och hälsade

på min gamle vän, WC.


Slagit in julklappar också. Vill inte att folk ska få slå in dem själva om det händer något.

50gram kyckling och lite sallad tvingade jag i mig, satt och lunchjobbade med min jobbar kompis, I'll never tell and you will never know.. Falskt men ledsen jag vet din ställning i den här och vi stå inte på samma sida. Jag vill inte mer, om tjockis jag inte lyckas så ska tjockis monstret inte få ta över.   

Ovido - Quiz & Flashcards