The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 20 december 2011

Av jagvilljagvill - 20 december 2011 01:43


Jag vete fan om det inte hade varit lägligare att vara inne på ett psyk än att vara här, vara här på

jul. Julen är som en konstant 24-timmars buffé. Är hos mina päron, fortfarande. Ska vara här 1.5 vecka till, det är 1,5 vecka förlänge. Saknar JB! 


Vill hem till min lägenhet. Där har ingen ögonen på mig och ingen som hör mig de tillfällen jag behöver bli av med skiten jag proppat i mig.


 



Ständigt övervakad!

Storebror ser mig!



Av jagvilljagvill - 20 december 2011 01:26



Mat mat mat... Jag kan inte hålla på koll på alla de här julfikorna längre. Idag var det dags igen och ständigt överöstes jag med komentaren om att jag så "mindre" ut. Mindre än förra året, kan jag hålla med om. Man defenitivt inte det samma som liten. Ångest, ångest och ögon gjorde att jag åt. Tårta, choklad, glögg osv.... Det fick blir promenad hem. I morgon måste jag springa, har inte sprungit på en vecka :/ Dessutom måste jag köra armhävningar, situps och hopprep, det ger bra grundstyrka i längden, till januariträningen med klubben. 


Sitter å funderar på julen, julafton. Först och främst vill jag få tag i en bil, en bil så att jag kommer ifrån. Kommer inte fira med min mamma eller min pappa. De ska fira jul med deras familjer, även min syster. Har tagit ett jobbpass på FM på julafton för att komma ifrån något alla fall och ha en skällig anledning till att inte "fira" jul, inte fira en del av den alla fall. Alldra helst skulle jag vilja jobbat hela julafton, poff så är det över, den 26:e är det inte längre julafton, "man" får göra vad "man" vill. 


Har kollat på "jul för nybörjare" på svtplay. Såg så mysigt ut, önskar att jag kunde känna glädje över julen på samma sätt, att jag och en till var ensamma. Jag gillade hela upplägget och konceptet. 


 


Förmycket ångest påslag av att tänka, time to sleep!

Ovido - Quiz & Flashcards