The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 2 december 2011

Av jagvilljagvill - 2 december 2011 08:00










Varför känns det som att jag äter mycket när jag ser att min portion

oftas är mindre än de som har ÄS

och ändå tycker att jag äter förmycket ?

Av jagvilljagvill - 2 december 2011 04:38



  Ångest, kom helt ifrån min fasta fasta.

  Klockan är kvart i fem på morgonen, för en

kvart sen kom jag hem efter en löptur. Högsta musiken på i lurarna, med texter som jag kan,

då kan de överrösta tankarna och jag kan mima med och glömma vad som precis tänktes.



Går verkligen inte att tänka när musiken är så hög. Slittrad, ena 
stunden skriver brev i mitt

huvud till S eller Y och andra stunden kör ett

löp-pass och dricker espresso för att slippa äta. 

   

 Kunde inte sova, åt förut och  har inte tänkt

ut några undanflykter för att slippa käka av julbaket imorgon. Två av de personer som tycker att jag är "dålig" på att äta ska vara där, det gör det inte lättare. Jag vet att deras intention är väl men deras ord gör mer skada än nytta.






Av jagvilljagvill - 2 december 2011 01:45

Liten flicka i förstora skor säger "jag ska nog lyckas!"


Mina löpardojor har blivit förstora, men jag lyckas springa, 

försöker springa iväg från livet men det sitter fast som

en skugga. Jag springer och springer och springer. 

Vem är det jag staffar? 

Är det jag som straffar mig, är det du som straffar mig? 


Jag förstår inte, inte helt, mycket är suddigt.


Jag stänger av, vill inte komma ihåg. Stänger av alla sinnen och låter minnet försvinna. 

Syns inte,   finns inte

Hörs inte,   finns inte

Känns inte, finns inte


Jag minns inte vad jag stoppade i mig, å det var två timmar sedan,men in ska det inte vilket falla som hellst.

Hej 7-eleven kl 01.00 och varsågod en 59 spänn fattigare kund bärandes på 3 varor. Hem å sen spy. Vad håller hon på med?!? En löprunda senare och ångesten har inte lättat....


Fattar inte vad jag håller på med, det gick ju.  Ifs vet jag varför, kommer aldrig vara bekväm men det här jag bär på, fett, fett fett. Det är ingen svårt egentligen, jag tycker inte det, jag vet hur jag ska göra. Därför blir det ett straff från mig själv, av en eller flera anledningar, till mig själv. ÄT! ÄT då! Se nu, du misslyckades! 

Ovido - Quiz & Flashcards