The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 31 oktober 2011 14:57

Har haft problem med mitt internet, vilket gör att det inte har fungerat den senaste veckan och inte har uppdaterat så mycket. Ska tydligen vara ordnat senare i veckan. När det är fixat ska jag blogga mer....


Vägde mig idag.. +1,5 kg. Hoppningsvis bara vatten men gillar inte siffrorna mer för det. Under min tid hemmifrån förr förra veckan gick jag ner 3 kg. Inget vatten ingen mat på 6 dagar! Fan va jag hade pejl på läget. Igår gick det sämre, låg bara hemma och kollade på Tv och då blev det lite mat, men men.. 

Grundade i morse med två fullkorn/surdegsmackor, tänker att jag ska äta något till frukost då och då för att få det mer hållbart...


 

Ovido - Quiz & Flashcards