The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 4 oktober 2011 19:15

Tjockis jag hat käkat lunchen, drukit en latte och en bar, nu får det vara nog!



 

Har kännt mig yr sen jag lämnade lunchen. Spyfärdig när jag gick av bussen. Hade så gärna spytt men det känns ju en aningen konstigt att göra det bland folk :p

Tror tt anledningen till att det blir sämre är att jag snusar. AJg börjar bli känslig mot snus, jättekonstigt eftersom jag är van. 



Av jagvilljagvill - 4 oktober 2011 15:05

Den dagen den sömnen...


Idag är jag trött.. Jag vet varför, lägger mig sent och sover för få timmar. Vet att man kan blir trött om man äter för lite men det har tyvätt inte varit problemet. 

Försöker hålla mig vaken på kaffe, inte för att det är gott utan just av den anledningen. 


Varit och jobbat från kl 9 i morse, nästa sista dagen. Får egenlitgen inte jobba men jag gör ju nästan detta jobbet gratis, få lösa det på nått sett sen. De bjöd på lunch idag., valde någon skaldjursgrej. Shit, det måste varit en av de största portionerna som jag har sett. Jag åt inte upp, det gick inte. Å jag tänker inte behålla den, INTE!


 

Har messat min stö(r)dperson som inte har hör av sig. Han ska hjälp mig med mina räkningar men det går inge vidare. Dessutom har han mina räkningar, så jag har inte betalt månadens hyra, inte min interneträkning mm.. Han suger, jag lovar. Såg i morse att min mess till E hade leverarats, äntligen. Skickade mess till E i torsdags/fredags. Hon har inte höra av sig, jag hoppades på det när jag såg leveransen.

Väntar.....


Ska iväg snart på nästa "jobb". Tur som jag har så är det bara en timme men sen ska jag iväg igen å träffa några tjejkompisar. Vill egentligen inte träffa dem, vill bara sova..


Av jagvilljagvill - 4 oktober 2011 00:35


Orkar inte



Ovido - Quiz & Flashcards