The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 3 oktober 2011 02:14

Nu är klockan som vanligt alldeles försent.  

 Ska upp vid tio i morgon, inga 8 timmars sömn här inte... 

Kommer inte i sängs förräns vid 2-3 tiden på nätterna

och sen gå jag upp mellan 8-10 på dagarna. Jag är jättetrött

men jag  kan inte komma till ro för att kunna somna 


Idag har han varit här. Jag vet inte vad jag ska kalla honom, för inget stämmer in. Pojkvän, KK, strul, partner etc etc.. För jag tycker inte något av det stämmer. Utifrån sett, om vi hade varit öppna med vad vi håller på med, så hade det sett ut som ett förhållande men jag vet inte..

   Känns konstigt, jag tror ine riktigt att jag vill/klara av ett förhållande. Till stor del håller jag med om att, i ett förhållande har man inga hemligheter. Alla förhållanden ar hemligheter, Privata eller sånt som inte vore bra för att förhållandet ska brista. Jag har mina hemligheter. Maten, psyk, soc etc.... Hur förklarar man sånt när vi snart har "hållt på" i ett år och hur handskas man med situationen när den är ute.

Känns mer komplicerat att berätta än att inte göra det. Hur göra man, någon som har tips??



   Älskar, Älskar inte, Älskar, Älskar inte...?

Ovido - Quiz & Flashcards