The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 13 oktober 2011 11:17



Nu ska jag ut och springa    


 

Av jagvilljagvill - 13 oktober 2011 00:04

Fan... Gick över maxgränsen idag, över 900 kcal.




Träffade H idag och vi skulle tydligen äta lunch 

Hälsotallrik, men hade  inte tillbehör och frågade om jag ville ha pommes, ööhhh nej, jag bad om en hälsotallrik. Suck! Fick kokt potatis, och där sprang kalorierna iväg.....


Fick ett samtal idag också. Tydligen ska min brorson komma upp och vara hos mig en hel vecka. Å jag sa att det var okej, kan ju inte säga nej. Stackaren....


Får se hur det blir med det, jag vet ju inte om det kommer vara möjligt. Jag blir ledsen när jag tänker, mycket på dem, hur saker påverkar. Min bror vet om att jag har problem med maten men inte om allt annat. Fast han ser det som någonting dåligt, att jag inte äter "tillräckligt", medans jag tycker det är dåligt för jag äter mer än tillräckligt.


Har hållt mig borta från min lägenhet i så många dagar, allt för att inte vistast i skiten. Fan va det ser ut...


Idag träffade jag min samtalskontakt också.

Kommer knappt ihåg vad vi pratade om, jag tror att vi pratade om någonting jobbigt och därför kommer jag inte ihåg. Jag har glömt, som en försvarsmekanism.


I morgon ska jag till gymet på morgonen, hoppas jag tar mig upp.  


 


Nu ska jag sova, har varit  i Stockholm och kollat på Red hot idag också. Kan ju inte säga att den var över mina förväntning, men det var godkänd..

Ovido - Quiz & Flashcards