The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 15 oktober 2011 17:00

  Idag, ikväll som jag hem till killen. Han har ingen aning om min situation. Ska försöka komma hem till han sent så att jag kan undvika att bli bjuden på mat. Förklara plåstret är något jag vill undvika men som jag vet att jag inte kommer kunna komma ifrån. Ska ta bort bandaget, det ser mycket värre ut med än utan. Vill inte bli hans flickvän, om han inte redan nu tror att jag är det  . Det är inte schysst att utsätta han för mina påhitt.

  Hoppas haoppas det går bra!


Hittills har jag lyckas få i migen juice och 3 st nötter, bra början!

Av jagvilljagvill - 15 oktober 2011 15:28


Ibland, nästa intill varje dag så gör jag samma sak om och om igen!

Någon ber mig om någonting och hela kroppen säger "nej, nej, nej, nej, nej..."

och svaret som jag tillslut säger till personen är JA! åste lära mig att säga nej, verbalt säga nej!

Av jagvilljagvill - 15 oktober 2011 02:50

Nu har jag flippat ur..

Fick för mig att vara dum och hamnade hos farbror doktorn i 4 timmar. Messade min bästa kompis men hon verkar ha haft bättre saker för sig än att svara på ett sms. Nu är jag lugn men inte lika motiverad inför tisdag som jag var förut.. :S

Alla fall, var hos doktorn och som vanligt så frågade han (ja det var en han) om det var sjävmordsförsök. I benet? Nja... finns väl lite mer effektivare sätt i så fall. Jag svarade såklart nej, för det var det inte. Fick en stelkrampsspruta på köptet också, nu har jag det fixat.  


Nu ska jag försöka sova. Har på mig killens tröja som jag har fått låna. Det luktar som han, det luktar gott. 


Natt natt


     

Ovido - Quiz & Flashcards