The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 16 oktober 2011 22:42



Rastlös, rastlös, rastlös...

Sitter, går om kring, TVn är på, datorn är på, spelar på mobilen, lägger ifrån mig den, spelar igen och lägger ifrån mig den. Tömt skafferiet och kylskåp för att förhindra att äta. Tankar på att hetsäta kommer, allt för att straffa mig själv avbara tanken av det. Kollar på TVn, kollar på datorn, startar upp en internetsida, stänger sidan. 


Jag är rastlös, kan inte koncentrera mig och har inget fokus. ..

Är trött, men är inte tillräckligt för att kunna somna :(



TJOCKIS-JAG

Av jagvilljagvill - 16 oktober 2011 19:09

Har typ inget att säga, är tom. En halv barnpizza (efter att folk förvånade sig över att jag inte orkade en kvarts). Tacksam att få ta del i en familj, att få umgås med dem, som idag. Even if is hurts....


 

Ovido - Quiz & Flashcards