The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av jagvilljagvill - 2 oktober 2011 18:50


Delade känslor


För ett tag sen planerade jag att göra det den här dagen. Idag skulle vara den sista dagen i mitt liv. Få slut

på allt. Men, så blev det uppenbarligen inte. Men det är inte

långt ifrån. Inte i dag men snart. 


Vet inte hur jag känner kring det här. Kanske för att jag är en aningen trött och jag har ingen aning om vad jag känner mer än att jag är jäkligt trött. 




Snart är det över!!!  

Av jagvilljagvill - 2 oktober 2011 18:36

I morse var det upp tidigt, tävlingsdags idag med. Inte för mig men för dem jag tränar. Gick bra utfrån vad vi utgick ifrån men också rent prestationsmässigt. Kunde kanske varit lite mer aktiv, men jag orkade inte riktigt hela vägen idag. 



 

Idag, fruktsmootie, två koka korvar, inget bröd till och ingen kethup. Snart är klockan 7 och jag har inte haft några som helst problem. 


Träffade en tjej som jag brukade tävla tillsammans med idag. Hon frågade vart jag hade tagit vägen, att jag hade blivit smal. Tja.. Jag är ju inte lia tjock längre..

Men det är väl med tjocka människors sätt att se på saken. Hon är inte tjock. 

  Jag vet att hon inte menade något illa men jag för ständigt höra den kommentaren och jag ser det inte som en komplimang. För så de säger det så känns det som det menar det de säger som någonting dåligt, hängde ni med där :S


Är trött, hoppas jag somnar tidigt

Av jagvilljagvill - 2 oktober 2011 00:02

Äter för mycket


 

Ovido - Quiz & Flashcards