The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Just like a pill

Av jagvilljagvill - 29 november 2011 15:54

Usch, jag har inte sovit i natt och det känns. Visserligen känns det bra för att jag tror att jag skulle kunna somna i natt, tidigt. 

   Var och hälsade på min kompis i morse hon bjöd på expresso, dubbel expresso. Känns som att det är det jag lever på nu. Expresso och te. Även om jag inte vet om jag har kommit in i en ketosisfas eller inte. Men det är det jag siktar på, för då går det lättare. Då slipper jag känna mig konstig, hungrig, och då slipper jag känna att det påverkar mig så att jag mår dåligt.  
    När jag satt där, på min kompis jobb, kom folk och köpte frukost. Jag lägger mig egentligen inte någon vidare energi och att tycka och tänka på hur andra käkar men jag blir påverkad. Folk köpte till exempelvis en stor latte, croissant och yoghurt till frukost som det hävde sig sig, som om de aldrig har ätit mat på flera år. Som sagt lägger jag mig inte i hur andra sköter sig men jag mår dåligt av synen, jag mår illa. Det är jobbigt, det gör det jobbigt att vara ute på till exempel cafe. Vad är det med alla och äta som om hetsätning vore "nya" flugan?!

Googlade lite igår, och hittade att lakrisrot skulle vara bra mot tex hunger. Ska prova det, är värt ett försök.




Ett piller och jag klarar mig? Önskar att det vore en lösning

Egentligen vore det rätt skönt att kunna känna hunger och vilja äta, jag vill kunna äta lite men jag tappar aptiten när jag försöker. Tycker inte att jag har varit i stadiet där jag tycker att jag har en sjukdom och jag vill inte det men det känns som att jag är på väg dit, raka vägen.  

Måste jag välja sida? Förja med eller stå emot. Kan jag bara inte få vara mitt emellan? 











 
 
bella

bella

29 november 2011 20:29

Aw, tack<3

jaa, allt suger verkligen just nu.. svälten omfamnar mig & jag ser ingen väg ut ur mörkret. så satans trött på detta...

http://bellabokstav.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Ovido - Quiz & Flashcards