The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 23 november 2011

Av jagvilljagvill - 23 november 2011 16:37

Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om läkare, läkare i allmänhet. Var hos läkaren idag som jag har väntat och sett fram emot en långt tid nu. Slutade med att jag fick antibiotika utskrivet och sen återbesökstid om 1,5 månad via telefon för att se om det har blivit bättre... Hade förväntat mig mer - besviken. 



 

Sen vart det cafe med kompis och nu sitter jag själv och ska

egentligen sitta med arbetsrelaterade saker på datorn. 

 Har hittat ett jättemysigt och lungt cafe, nästan inga folk i lokalen. Strax bär det av till gymet, som är rak över gatan från Cafét. Har druckit en te med soja mjölk, 3 bitat mörkcholkad. Tänkte att jag skulle gå +/- 0 idag med hjälp av träningen. 


Ska träffa HAN idag också. Jag har inga känslor kvar för HAN. Känns inte bra när vi är tillsammans, varen själva eller i sammanhang med andra personer. Visserligen tror jag att det kan bli ändring, kanske, idag eftersom bland dem vi ska träffa idag så är KW en av dem. Vet inte hur jag definiera honom men han är någon som håller på med gruppen, psykologi etc JAg tror han kommer märka hur HAN beter sig mot mig och kan hjälpa mig bli av med det.  


Får se sen.... ^^

Av jagvilljagvill - 23 november 2011 03:28



03.28


Kan inte sova


 


Ovido - Quiz & Flashcards