The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 22 november 2011

Av jagvilljagvill - 22 november 2011 22:56


Suttit och kollat på skärmen en bra stund, inget kommer. Inget dyker upp i huvudet och inget kommer ner och fram via tangentbordet.....

.... är ev trött, ledsen över mina återkommande

stunder av irritation mellan mig och min närmaste, får i mig för

mycket och är pank(=ingen snus) osv.....



Jag har alla fall varit mer och mer pepp på träning, äntligen! I dag promenerad och i morgon blir det gym, hoppningsvis hinner jag med ett pass eller långpromenad på torsdag. Det är ju ganska bra då vikten måste ner mer och på ett effektivare sätt. Snart  jul och det betyder, bland annat, familjemiddagar och dem ser jag inte fram emot.  Måste förbereda mig!


Tyvärr, allt jag orkar skriva idag.

Ovido - Quiz & Flashcards