The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 21 november 2011

Av jagvilljagvill - 21 november 2011 22:52

 



Var hos AL idag. Jag fashineras över hennes mod i vilka frågor hon ställer. Idag pratade vi om det som hände förra vecka. Såklart pratade vi inte om grejen i sig utan saker runt om kring. Vill inte kännas vid och är väl för känslig för att snacka, svaret är nog mer att jag är låst. Glömde 3-4 av frågorna som hon ställde bara några sekunder tidigare, stannade upp mitt i svaren och glömde av vad det var som jag svarade på och var ganska fåordig, vet inte hur mycket jag fick ut av samtalet. Mådde pyton och villle bara försvinna. 




Efter löpningen är saker och ting back om track, inte bra men hållbart (för stunden)


Idag blev några jordnötter, ett glas mjölk och en tallrik soppa. :D

Och i morgon ska jag träffa min nya "stördperson".

   Vet inte ens varför jag har en.....  

Av jagvilljagvill - 21 november 2011 19:30






Det var skönt att komma igång med löpningen. Sedan jag gick från AL så kände jag suget. Vart en av de bästa rundorna. Ipoden proppad med bra och taktfull musik och en jävla vilja på slutet, råkade springa lite längre och har åkt på en blåsa under foten. 


Tänkte att jag skulle fasta men, har tävling då. Vill inte svimma mitt under tiden. Nä, soppa i veckan och fasta nästa vecka. 


Blir vågen nästa måndag, den ska visa MINUS!!!


Av jagvilljagvill - 21 november 2011 15:54



Nu sticker jag alldelses strax ut på min löparrunda.

Satsar på 8.3km rundan


Mina nya löparpjuks :D 

Av jagvilljagvill - 21 november 2011 01:36


Nä, har blir det ingen sömn verkar det som..

Har tagit mina nya magiska piller, det få göra sitt verk under natten. Hoppas de hjälper nergången den del! =D =D Får fortsätta att försöka få ihop lite sömn, i morgon blir det en jobbig dag. Ska Träffa AL, vill inte gå men det kommer jag göra ändå, det kommer bli obehagligt.

Jag kommer känna och känslor är inte riktigt något jag föredrar. Inte känslor i den här formen och på det här viset. 






     

Ovido - Quiz & Flashcards