The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

En kulen natt natt..

Av jagvilljagvill - 29 november 2011 05:42


Kl är halv 6 och redan har 3 personer varit inne och hälsat på,

        fler än jag somna har haft svårt att sova?! ^^


Har inte lyckats somna. Jag säger lyckats för, dem dagarna som jag somnar, då lyckas jag. Jag tror i och för sig jag vet varför jag inte kan somna, jag har kommit in i ketosis, tror jag. Och i så fall är det nog inte konstigt. Då är det svårt. Tror också att det kan ha något med mitt intag av kaffe tidigare igår. 


Min kompis jobbar på cafe/bageri och öppnar kl 06.00, tänkte dra dit, skönt att få lite sällskap så här på morgonen. Det gör mig inget att jag inte somnar, det är inte det som är jobbigt, det där att jag har så tråkigt och inte lyckas underhålla mig tillräckligt.

Vilket jag ska göra idag på dan, kommerefter dagens

slut åkt från norr tillsöder till öst och

väst innan jag är hemma. 

Tort inlägg, men vad kan begäras

vid ett tillfället som detta?! :)

 
 
Little J

Little J

29 november 2011 06:58

Mm, men eller hur ! Sån dubbelmoral.. Och sen så ska man förväntas kunna äta vad som helst i sjuka mängder och ändå vara pinnsmal, för så ser idealet ut?! HUR ska man lyckas med detta?? Jag förstår bara inte..
Och äter man inte då är man konstig.. Iaf där jag bor, bland mina vänner. :/

http://Minimalistic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Ovido - Quiz & Flashcards