The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 21 april 2019

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple. 

Jävla Påsk! 

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv. 


Du är konflikträdd och samtidigt så förmedlar du så mycket. Idag eller imorgon kväll kommer du släppa en ny "bomb". Jag kan ana vad för typ med inte innehållet. När jag sa att jag hoppas på att få följa med på äventyr nästa år så pratade du vidare som om jag inte hade uttryckt mig. Det är tråkigt, att du inte kan vara uppriktig, att du inte vågar. 


Jag vill läsa dina meddelanden i telefonen, lösa vad du skriver till andra om vad du inte vågat säga till mig. Jag har inte gjort det, det vore som att läsa någon annans dagbok.

Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards