The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av jagvilljagvill - 16 februari 2012 00:20



Vad är det som händer?

Ingenting vänder..


Jag tappar fotfästen, varje steg framåt är ett osäkert steg.

Ett första möte på ÄS, orkade inte gå. Ska berätta för dem att jag är för tjock och för omotiverad att gå där. Jag är för tjock, ni har sagt det själva. Möte med terapeuten på fredag, vad ska jag ha för ursäkt...? Jag tänker inte lägga in mig, jag mår bra! Jag mår faktiskt bra, efter omständgheter. 


 


Vill inte gå ut, har inget att ha på mig. Inget sitter som det ska. Vill ha

pengar och köpa nya.


Känner saknad, saker jag missar, saker jag inte fårmå mig att göra, saker jag inte ha råd med, saker jag inte prioriterar, saker jag inte vågar satsa på.......


Min önskelista:

Att få åka snowboard innan snön försvinner

Lära mig spela gitarr

Lära mig ett språk

Nya kläder

Stuprörsbyxor som sitter åt

En dammsugare

Minskad hunger!!!!!

Överflöd av LOKA


 




Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards