The secret of success is the consistency to pursue

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av jagvilljagvill - 3 februari 2012 23:30



Ibland när ja sitter på tunnelbanan brukar jag sätta stämplar på folk. Ibland eller som värst sätter jag diagnoser på dem. Jag tro det handlar om identitet, en identitet som jag kanske kan identifiera mig med eller så är det för att jag vill ha en förståelse för min omgivning och mig själv. 

Sitter på tunnelbanan nu, jag lyssnar på en dokumenttär på radion om en tjej med bordeline, sen tänker jag tyst i mitt huvud att hon låter som en närstående till mig. Har den där närstående personen bordeline? Eller är det så att det ger mig svar på saker som får jag har lite förståelse för? Att det gör det lättare att acceptera och sluta störa mig på det jag klopplar till bordeline och hennes sätt att i det här fallet prata. 
    

Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards