The secret of success is the consistency to pursue

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Lapp-Lisa

Av jagvilljagvill - 26 januari 2012 23:07


Jag kommer inte ihåg förra veckan, jag kommer inte ihåg så mycket av denna. 

  Fortfarande ledsen, det näst största nedslaget i mitt liv kom. Jag kan inte hantera det. Kan inte se hur misslyckad jag är och att det inte är så konstigt. (självömkan? :/)  Vilket fall som helst så är det ett mega fall! 

 Träffade AL i måndags, kändes inte som att vi kom åt något, inte längre än att bara snudda ytan. Pallade inte hålla mig själv längre. Gula bilen med blåa lampor kom och hämtade mig, jag hade rasat. Nu är jag hemma igen. Jag är ihop lappad, hur länge håller jag?


Höll min fasta i flera dar och spräcktes med itvingad pizza. Tog take away, nu får den stå och ruttna i kylskåpet. Luktar det illa behöver jag inte öppna det mer är nödvändigt. Jag ska fan inte sabba det här också. Något ska jag fan lyckas med!



 

 
 
bella

bella

27 januari 2012 20:03

<3

http://bellabokstav.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jagvilljagvill - 7 maj 2019 09:33


Så förutsägbart, såklart att jag ska reagera så här när det har blivit som det har blivit. Du kan bara leva vidare som du gjorde att jag lever som förut.     Jag undrar när jag ger upp. Jag undrar varför jag inte gjort det än. Varför ger jag b...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:21

Ägg, skagenröra, potatis, pannkakor, sill, choklad, advokado, korv, knäckebröd, ost, smörgås, lönnsirap, grädde och äpple.  Jävla Påsk!  ...

Av jagvilljagvill - 21 april 2019 08:10

Vill inte att det ska kännas stelt. Det känns stelt. Vi gör inte saker som förut och att göra dem annorlunda känns stelt. Känner mig lite falsk men det är du som sätter ribban och då får du skulle dig lite själv.    Du är konflikträdd och samtidi...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 08:15

Jag vill inte spy.  Därför har jag fuskat i veckan.  Igår åt jag nudlar, orkade inte ens hälften innan jag mådde illa. Tack!  På lördag är det påsk middag, jag vill inte.    Har inte stått på vågen på ett tag, jag vet inte ens om jag vill s...

Av jagvilljagvill - 18 april 2019 07:03

Vi ska hänga tsm över påsk. Du har tagit bort bilden på oss i din hylla. Du har rensat bort mig från dog och du är klar med din process. Jag, jag vet inte vart jag ska börja, om jag har börjat dvs?!    Du ligger i sängen lika skör som vanligt. Ja...

Presentation


Jag vill jag vill...

Här är jag, och tydligen är det här på riktigt..


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Maila mig

jagvilljagvill@gmail.com

Bloggtips

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards